صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
معرفی اجمالی
نمودار سازمانی دانشگاه الزهرا
نمودار سازمانی مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی
معرفی همکاران
گروه ها
بودجه
تشکیلات و تحول سازمانی
تشکیلات و ساختار سازمانی
تحول سازمانی
فرایندهای سازمانی
شرح وظایف
برنامه ریزی راهبردی و پردازش اطلاعات
برنامه ریزی راهبردی
آمار و پردازش اطلاعات
شرح وظایف
کارگروه ها، شوراها و کمیته ها
شورای راهبردی
کارگروه تخصصی تحول سازمانی هیات اجرایی منابع انسانی
کمیته نظام پیشنهادها
کمیته بهره وری
کمیته ساماندهی فضای کالبدی
هیات امناء
سامانه ها
سامانه نظام پیشنهادها
سامانه هوش سازمانی
سامانه جام(آموزش کارکنان)
سامانه مدیریت مستندات
سامانه تکریم ارباب رجوع
سامانه هیات امنا
سامانه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد
سامانه فضای کالبدی
سامانه ملی مدیریت ساختار
بازدید میدانی اعضای کمیته ساماندهی فضای کالبدی دانشگاه از دانشکده هنر
ارسال شده در تاریخ
1401/02/18
ساعت
09:46
بیست و نهمین جلسه کمیته ساماندهی فضای کالبدی در روز یکشنبه مورخ 11/02/1401، در راستای ارتقای بهرهوری فضاهای دانشگاه در محل دانشکده هنر بهصورت بازدید میدانی از فضاهای دانشکده با حضور اعضای کمیته؛ آقای دکتر شاه آبادی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، خانم دکتر مداحی، مدیر برنامه، بودجه و تحول سازمانی، آقای مهندس حسینی نیا، مدیر امور فنی و طرح های عمرانی، خانم درخشانی، رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی و اعضای هیات رئیسه دانشکده هنر؛ خانم دکتر طالب پور، رئیس دانشکده، خانم دکتر شاد قزوینی، معاون پژوهشی و اجرایی و خانم دکتر فربود، معاون آموزشی برگزار گردید.
جلسه با بازدید از کارگاههای حجم و چاپ آغاز و با بازدید از سایتهای کامپیوتر، برخی کارگاههای دانشکده نظیر کارگاه چاپ سیلک، سفال و چوب، نگارخانه، اتاق اساتید، اتاق کوره و کارگاه جنب ساختمان مصلی نژاد ادامه داشت.
از جمله مسائل مورد بحث و بررسی میتوان به راهکارهای مدیریت بهینه فضاهای موجود دانشکده و تغییرات کاربری برخی فضاها با توجه به فرسودگی برخی کارگاهها، نیز ضرورت بهره برداری موثر از تجهیزات کارگاهی در راستای ارتقای بهرهوری، اشاره نمود.
ارسال کننده:
تعداد بازدید:
850
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.