English |  چهارشنبه, 30 آبان 1397  |  ورود به سايت  
جستجوی اخبار
اخبار و اطلاعیه ها
26

اعلام نتایج ارزیابی دانشگاه الزهرا(س) در شورای ارزیابی استان موضوع ماده 7 دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان

دانشگاه الزهرا (س) با هدف ارزیابی میزان پیاده سازی تکریم ارباب رجوع در دانشگاه و بررسی نقاط ضعف و قوت آن از منظر ارزیابان بیرونی ، به همراه چهاردانشگاه دیگر (دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه خواجه نصیر و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) در ارزیابی استانی موضوع ماده 7 دستورالعمل اجرایی ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان که توسط استانداری تهران برای اولین بار در سال 1396 ، با هدف نهادینه کردن فرهنگ، شیوه و روش ارائه خدمت درست و به موقع به ارباب رجوعان انجام گرفت، شرکت نمود.
طرح تکریم ارباب رجوع دانشگاه، اهداف و برنامه ها و رویه های کاری آن، معيارها و شاخص هاي ارزیابی دستورالعمل ابلاغ شده حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مورد ارزیابی، مصاحبه و بازدید از محل قرار گرفت.
 در جلسه شورای ارزیابی استان با حضور نماینده دانشگاه الزهرا(س) که در تاریخ 16 اسفند ماه 1396 در استانداری تهران برگزار شد و دانشگاه الزهرا در رقابت با سازمانها و دستگاه ها و نهاد های دولتی موفق به کسب امتیاز 5/83 جزء دستگاه های سطح 2 اعلام گردید.
مدیریت برنامه، بودجه تحول اداری و بهره وری، این موفقیت را به تمامی عوامل اجرایی و جامعه دانشگاهی الزهرا (س) و کلیه فعالان دانشگاهی در زمینه تکریم ارباب رجوع دانشگاه تبریک و شادباش عرض نموده و از همدلی تمامی اعضای محترمی که در پیشبرد این طرح مساعدت داشته اند کمال تشکر و قدردانی را مینماید. 


تعداد مشاهده خبر: (276)
گروه خبر: اخبار کل
کد خبر: 2705

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر کد امنیتی :
کد امنیتی را وارد نمایید: