English |  شنبه, 05 خرداد 1397  |  ورود به سايت  
جستجوی اخبار
اخبار و اطلاعیه ها
20

اعلام نتایج بررسی وضعیت طرح تکریم ارباب رجوع در واحد های سازمانی دانشگاه الزهرا(س)

مديريت برنامه بودجه تحول اداري و بهره وري دانشگاه الزهرا(س) با هدف افزایش رضایتمندی خدمات گیرندگان دانشگاه، اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی، اعضای غیر هیات علمی و سایر ارباب رجوعان و به استناد برنامه عملیاتی سال 97-96 دانشگاه، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داد.
در همین راستا در آبان ماه سال جاری میزان پیشرفت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در واحدهای سازمانی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته که نتایج حاصل از آن به شرح پیوست می باشد.

پیوست

نتایج طرح تکریم ارباب رجوع


تعداد مشاهده خبر: (298)
گروه خبر: اخبار کل
کد خبر: 1699

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر کد امنیتی :
کد امنیتی را وارد نمایید: